Γυμνωμένα από τη σάρκα κόκαλα

συνθεση107.jpg

Να ξυπνάς κάθε πρωί με μια βουβή κραυγή τρόμου, αυτό κέρδισα.

Γεννήθηκα όπως όλα τα τέρατα, ένα σύνολο δυνατοτήτων:

Έγινα άνθρωπος του αιώνα μου, μια τρελαμένη ύαινα. Η ανάσα μου βρωμάει ψοφίμι, στα έντερα μου κυκλοφορούν λευκά σκουλήκια.

Εισπνέω προδοσία, εκπνέω παράνοια.

Τραγανίζω τα γυμνωμένα από σάρκα κόκαλα μου για να ζήσω. Όταν τα δόντια μου θα πέσουν, θα με κατασπαράξει η ίδια μου η αγέλη, χωρίς οίκτο, χωρίς μίσος, με τη δαρβινική μεθοδικότητα της ζούγκλας γιατί ο αδύναμος κι ο άρρωστος μολύνει τη φύση με ανικανότητα προσαρμογής.

Φορώ την προσαρμοστικότητα σαν μάσκα. Όλα είναι κάτι άλλο από αυτό που δείχνουν, έτσι κι εγώ φοράω το κοστούμι του σφαγέα και του θύματος.

Πέρα η πομπή, μακριά και μαυριδερή σαρανταποδαρούσα, έρπει προς την πυραμίδα. Η ψαλμωδία τους φτάνει υπόκωφη στα αυτιά μου.

Ανάμεσα στα σκουριασμένα πλοία πάνω στη χημική άμμο της Παλιάς παραλίας ξεχωρίζουν οι σκηνές των λεπρών.

Γεννήθηκα το …του εικοστού αιώνα. Έφηβος , με ανατρεπτική χαρά, διάβαζα για τις πυραμίδες για να συντηρώ το μύθο. Τώρα οι πυραμίδες ορθώνονται μπροστά μου. Οι αστρολόγοι νίκησαν. Οι μάγοι θριάμβευσαν. Ο Ιδεαλισμός κατατρόπωσε το μέλλον.

Μια κραυγή τρόμου τα πρωινά. Να ξυπνάς είναι να πεθαίνεις. Ζω σε μια πραγματικότητα που την πυροδοτούν τα μυαλά των μαζών με πυρηνικά καύσιμα.

Η βαρβαρότητα είναι που φράζει την πορεία προς το μέλλον τους. Σπάνε τα μούτρα πάνω της απορημένοι γιατί ενώ τα μάτια τους βλέπουν και οι πληγές τους αιμορραγούν, τα μυαλά τους αγκυλωμένα από φόβο αρνούνται

Στο κέντρο της πυραμίδας θυσιάζουν οι ιερείς τους.

Στο κέντρο της πυραμίδας σε θάλαμο σκοτεινό θυσιάζουν τον άνθρωπο, την δυνατότητα του να μεγαλουργήσει. Τον σφάζουν, τον γδέρνουν, τον τεμαχίζουν και τον μεταλαβαίνουν.

Το έθνος ανήκει στη δύση, αλλά οι μάζες ακολουθούν τις επιλογές της κυρίαρχης τάξης με μυστικισμό ανατολίτικο.

Τα παιδιά τους πεθαίνουν από καινούριους καρκίνους, 4000 γιατροί το χρόνο δεν φτάνουν να τους σώσουν: Η ζήτηση είναι μεγάλη και η θεραπεία απαγορευτικά ακριβή.

 

Σχολιάστε

