Τώρα είμαι ευτυχισμένος

Unknown-4.jpeg

Τώρα,που τα χρόνια πέρασαν κι έφτασα ως εδώ, κατάλαβα τι έλλειπε από τη ζωή μου.

Τώρα καταλαβαίνω τι μπορούσε να συμπληρώσει το κενό στην ψυχή μου που με έκανε να ξενυχτώ εκατοντάδες βράδια πριν.Η ζωή μου πράγματι ήταν πολύ πεζή.Τίποτα δεν υπήρχε να με κάνει ευτυχισμένο.Από τα παιχνίδια στα ανήσυχα παιδικά μου χρόνια, μέχρι τη μελέτη στη φοιτητική ζωή, τίποτα-απολύτως τίποτα-δεν μπορούσε να ταρακουνήσει το ναρκωμένο μου μυαλό.

Ο καιρός μου κυλούσε δίχως σκοπό κι ύστερα ήρθε η ώρα να παλαίψω για την επιβίωση μου.Δούλευα πολλές ώρες την ημέρα για να μη νιώθω εκείνο το κενό.Με το πέρασμα του χρόνου ακόμα και τα πράγματα που δίνουν κάποιο νόημα στην ανθρώπινη ζωή έπαψαν να με συγκινούν.Οι απολαύσεις με έθλιβαν παρά με χαροποιούσαν.Τρεφόμουν τόσο ώστε  να υπάρχω αν και η ύπαρξη μου φαινόταν σαν ασήκωτο φορτίο.Για τον έρωτα ούτε καν σκεφτόμουν αφού οι γυναίκες με απόφευγαν διακρίνοντας στη ματιά μου κάτι σαν  παραφροσύνη.Με τους ανθρώπους να αποφεύγουν και συχνά να με διώχνουν, η καλύτερη λύση ήταν να απομονωθώ και να περιμένω το θάνατο να με λυτρώσει από τα μαρτύρια μου και από το αίσθημα του κενού που δεν με άφηνε ποτέ.

Υποσιτισμένος και σχεδόν τρελλός διένυα την τελευταία εβδομάδα της ζωής μου.Η λήθη έχει σβήσει σπλαχνικά από τη μνήμη μου τις λεπτομέρειες από εκείνες τις απαίσιες μέρες.Το μόνο που μου έρχεται αόριστα στο μυαλό είναι  η ανάμνηση από ατέλειωτες περιπλανήσεις ανάμεσα από παγωμένους και αδιάφορους ανθρώπους, η εικόνα ενός σκοτεινού δρόμου και μιας τρομαγμένης γυναικείας μορφής.

Όμως τώρα που έχω καταλαβει,είμαι αληθινά ευτυχισμένος.Κανένα συναίσθημα κενού δεν σκιάζει τη λιακάδα της χαράς μου.Γιατί εδώ, κάτω από τη ρομαντική πανσέληνο,βρίσκομαι αγκαλιά με το γυμνό της πτώμα.

 

 

Σχολιάστε

