Θυμός

IMG_0583 (1).jpg

Από το φίλο Dimitri Mpolsevikos δανειστήκαμε αυτό το κειμενάκι που μας άρεσε…

Θύμωσα πολύ με τον εαυτό μου…..γιατι τελικά είμαι δειλός!!!!
Πέρα απο όσα άλλα μου έχουν τύχει,έπρεπε να πάω και στην τράπεζα Πειραιώς να ζητήσω παράταση της ρύθμισης που είχα κανει.Κάποια υπάλληλος μου έδωσε μιά στίβα χαρτιά που τα διάβασα και φρίκαρα.Μόνο τι χρώμα βρακί φοράω δεν ζητάνε!!!Μου ήρθε λιποθυμία……ήρθα στην φωλιά μου κι έσερνα τα πόδια μου!Πως θα τα βρώ όλα αυτά αναρωτιόμουν?Σαν ένα παιδί αγράμματο προσπαθούσα να βρώ το ένα και το άλλο δικαιολογητικό…..μέχρι που αποφάσισα και πήρα τον λογιστή.Ζητούσαν εκκαθαριστικό ΕΝΦΙΑ και βεβαίωση των ρυθμισμένων φόρων!!!!Εκεινος βρήκε άκρη μου έστειλε τον ΕΝΦΙΑ…αλλα την βεβαίωση θα την πάρεις απο εφορία μου είπε!!!!Τρελάθηκα.
Παίρνω τα χαρτιά που βρήκα και πάω ξανά στην τράπεζα.Για καλή μου τύχη η υπάλληλος που ειχα πρωτοπάει ήταν απασχολημένη.Ετσι αποφάσισα να ρωτήσω κάποια άλλη……
Ο θεός με φώτισε…….
Πόσο ζεστασιά μπορεί να δώσει ένα χαμόγελο και το νιώσιμο της απελπισίας του άλλου!!!!!
Μου έλυσε τα ερωτηματικά….μου ειπε τι να συμπληρώσω και τι δεν χρειάζεται…….και κάποια στιγμή μου λέει :-μην ντρέπεστε…..όλοι στην ίδια κατάσταση είμαστε….θα τα φιάξουμε μαζί….μη φοβάστε!!!
Εφυγα και απο εκεί που ήμουν μέσα σε μια μαυρίλα….μιά γλύκα και μιά ελπίδα μέσα μου άρχισε ξανά να τρεμοπαίζει!!!
Ετσι και κατάλαβα γιατί ένα χαμόγελο και μιά γλυκειά κουβέντα έστω παρηγοριάς,μπορεί να λειτουργήσει σαν τον ορό στον ασθενή!!!!
Αν υπάρχουν άνθρωποι…..
Τώρα πιό ήρεμος σκέφτομαι :-που θα πάει όλο αυτό?Πως γίνεται σε κάθε επιπρόσθετη αναποδιάνα γίνομαι ένα τόσο δα σκυλάκι….απο εκείνα του δρόμου,να τρέμω και να κουλουριάζομαι στην ακρούλα!!!!
Δεν ήμουν εγώ έτσι!!!
Δεν θέλω να είμαι έτσι………..
θύμωσα τόσο με μένα!!!!!
Να μπορούσα να έβρισκα δυναμίτες…………..

2 thoughts on “Θυμός

Σχολιάστε

