Μικρή και άδολη κουφάλα

συνθεση23.jpg

Αγαπητό ημερολόγιο,

Σαν σήμερα πριν ένα χρόνο έπαψα να είμαι αγνό και άδολο κοριτσάκι. ‘Ενας νεαρός μορφονιός με πλησίασε σε μια πλατεία και μου έκανε ανήθικες προτάσεις και δημοψηφίσματα. Μου έταξε καραμέλες και κάτι ζαχαρωμένα μήλα αν τον ακολουθούσα πίσω από τους θάμνους.Η μαμά μου –παλιά συνδικαλίστρια του ΠΑΜΕ- με είχε δασκαλέψει βέβαια να μην παίρνω γλυκά και υποσχέσεις από αναθεωρητές και καιροσκόπους αλλά ήμουν νέα και άπειρη και παρασύρθηκα.

Στο δημοψήφισμα έξω από τα εκλογικά κέντρα ήταν κάτι περίεργοι που μοίραζαν το δικό τους ψηφοδέλτιο αλλά είχε γεύση μπρόκολο κι εγώ προτιμώ τα γλυκόλογα.Φώναξα πολλές φορές την αριστερή αστυνομία για να τους διώξει αλλά αυτοί, σαν να είχαν πέσει στη χύτρα με τον κομμουνιστικό ζωμό, δεν έφευγαν.Τι ξενέρες!

Το δημοψήφισμα έβγαλε όχι κι έτσι χαρούμενοι όλοι οι αριστεροί μαζί, Παναής ,Κωνσταντοπούλου Ανταρσυα και κάτι άλλοι που τους θυμάμαι από την κλαδική του πασοκ φύγαμε ευτυχισμένοι για το σπίτι.

Σε ένα μήνα έμαθα πως ψήφισα αριστερο μνημόνιο, εγώ η αντιμνημονιακιά.

Ένα χρόνο μετά, ακόμα δεν το πιστεύω αυτό που έπαθα αν και το παρατηρώ με αηδία και τρόμο μπρος τα μάτια μου: Το παιδί μου, καρπός της αποπλάνησης ,μεγαλώνει και βγάζει δόντια σαν του καρχαρία και φτερά νυχτερίδας στην πλάτη.Στις πέντε του μηνού θα του κάνουμε γενέθλια. Μια τούρτα σανό με κρέμα αμεσοδημοκρατίας.

Θα είμαστε όλοι εκεί, θα κάνουμε σύλλογο να διεκδικήσουμε τη χαμένη μας αξιοπρέπεια.

 

Άμα η πραγματικότητα δεν συμφωνεί με τις ψευδαισθήσεις μου

τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.

Παλιό μικροαστικό χαϊκού

 

Σχολιάστε

