Είναι της μοίρας μου γραφτό!

Slide5.jpg

Πικρό καφέ με κέρασες σύριζα και δεν περισσεύουν για τσιγάρα.

Πόνταρα στο πράσινο,πόνταρα στο μπλε, πόνταρα στο ροζ,αύριο που να ρίξω τα ρέστα μου;

Περιμένω η θεά τύχη να με ευλογήσει με καμιά δουλειά, το στοίχημα ή καμιά καλή κυβέρνηση μα άδικα, πάντα στον κουβά καταλήγουν οι ελπίδες μου.

Μουρμουράω μέσα από τα δόντια μου ευχές να μην είμαι ο επόμενος που θα απολύσουν.Ο δρόμος μου στρωμμένος με φλούδες αριστερής ελπίδας, άδειες μπουκάλες κολλαγόνου και καμμένα κυβερνητικά τραπουλόχαρτα ταρώ.Τι θα κάνω;Πως θα ζήσω; με φρούδες ελπίδες και ευσεβείς πόθους;

Γιατί μοίρα με πιλατεύεις;

Ρε! Θα πάρω τη ζωή στα χέρια μου! Αύριο θα γραφτώ στο σωματείο.

 

Σχολιάστε

