Δρόμος

φαδομ1.jpg Απέθαντος

Αυτό το δρόμο τον έχω περπατήσει

ξέρω καλά τη γέρικη ιτιά και το γερμένο κυπαρίσσι.

Μπορώ να φέρω στο μυαλό μου

το χρώμα από τα κάγκελα που ‘ χουν σκουριάσει πια,

να θυμηθώ το σπίτι με τον κήπ’ ολόγυρα

πως ήτανε παλιά.

Στο νου μου έρχεται εικόνα δειλινού,

όπως μόνος αντίκρυζα,

απ’ τα σπασμένα τώρα τζάμια του σπιτιού.

Αυτό το δρόμο τον έχω περπατήσει,

ο εαυτός μου ήξερε εδώ πως θα γυρίσει,

κι ας μην καπνίζει η καπνοδόχος

ετούτη τη φορά

κι ας μένουνε αφρόντιστα του κήπου τα φυτά.

Απέθαντος

 

Σχολιάστε

