Γαϊδουρόγαλο

΄Οταν η ζωή σου γαμιέται, το σύμπαν γαμιέται ολάκερο μην έρθεις να μου πεις για τη γλώσσα γιατί αίμα κυκλοφοράει στις φλέβες μου, δεν θα με σκάσεις εσύ καθωσπρέπει μαλάκα της «ελπίδας και της αξιοπρέπειας»: Θα σε σκάσω εγώ.

ΑΔΕΣΠΟΤΟΣ ΣΚΥΛΟΣ

γάλα-γαϊδούρας-

Αρκετοί τύποι, αρσενικοί και θηλυκοί και αρσενικοθήλυκοι γράφουν για να σκοτώνουν όμορφα την ώρα τους. Το να σκοτώνει κάποιος την ώρα του δεν θεωρείται έγκλημα και δεν διώκεται ποινικά.

Σκοτώνω την ώρα μου σημαίνει γράφω το βιβλίο της πλήξης και της μονοτονίας της ζωής μου. Την πληκτική και μονότονη ζωή μου δεν φτάνει που την ζω και την βιώνω τόσο μονότονα και πληκτικά, την καταγράφω κιόλας για να τη μάθουν κι άλλοι.

Και ετούτη εδώ η ανατριχιαστική δραστηριότητα μπορεί να κάνει ως και τους όρχεις του Αγίου Βιλεαρδουίνου να σκιρτήσουν από ιερή αγανάκτηση μέσα στη γυάλα τους στο παρεκκλήσι του Αββαείου στο Ουέστμινστερ.

Μα το χειρότερο είναι σύντροφε αναγνώστη της εκδοτικής σκυλοτροφής, πως, θα πρέπει να υποστείς επί μακρόν τις αναμνήσεις και τους εφηβικούς έρωτες μιας κυρίας ή ενός κυρίου που σήμερις αντί να γαμηθούν αμφοτέρως ή να τον παίξουν ιδιοχείρως, μας σκοτίζουν τα νεφρά και την ουροδόχο κύστη κάνοντας…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 276 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

