Η σημαδούρα

Unknown-4.jpeg Φιλλίπ Σουπώ

Φυτέψτε με στη θάλασσα φίλοι,φίλοι μου σαν πεθάνω

Δεν είναι για την ομορφιά της που τόσο τη λατρεύω,αλλά γιατί σβήνει τα χνάρια,βρωμιές σταυρούς και σάβανα.

είναι η αληθινή σιωπή και μοναξιά.

ξέρουμε φίλοι μου:

για το λίγο καιρό που μου μεινε να ζήσω

η μυρουδιά που βασιλεύει γύρω στις πόλεις

νεκροταφείων είναι μυρουδιά

και της καμπάνας ο αχός πιο δυνατός απ τον αχό του αίματος.

Φυτέψτε με στη θάλασσα φίλοι

υπάρχει κει και φως κι αέρας

κι αλάτι που τα ροκανίζει όλα σαν τη φωτιά και σαν τα χρόνια.

Η θάλασσα τίποτα δεν αντανακλά, ούτε γκριμάτσες ούτε φάτσες.

Δεν θέλω τις μακρόσυρτες πομπές και τις πενθοφορούσες.

Τα μαύρα γάντια κι όλους τους φλύαρους

τιποτα που να θυμίζει αυτούς τους ίσκσιους

τα δάκρυα εκείνα και τις λησμονιές.

Ο θάνατος είναι δικός μου ύπνος, ο λατρευτός μου ύπνος.

Φυτέψτε με στη θάλασσα.

Οι φίλοι, οι άγνωστοι μου φίλοι, τα αδέρφια μου

Όλοι εκείνοι που ποτέ τους δε με γνώρισαν

και που δεν θα χουν λύπες , αναμνήσεις

Προπάντων όχι μνήμη

μα που θα με κατευοδώσουν μ ένα χτύπημα στον ώμο

Φιλλίπ Σουπώ-υπερρεαλισμός Εδω  Σχετική ανάρτηση

Σχολιάστε

